ZASADY ZAKUPÓW W PZM SKLEP

LOGOWANIE

Aby dokonać zakupów w PZM Sklep należy najpierw zarejestrować się lub zalogować się (w przypadku posiadania konta) na stronie https://www.pzmtravel.com.pl/pzmklub/registration.html.

Rejestracja w PZM SKLEP oznacza zaakceptowanie niniejszego regulaminu.

Poprawne założenie konta oznacza, że w nazwie użytkownika (loginie), ani haśle nie może być adresu e-mail.

Na podany przy rejestracji adres e-mail zostaje przesłany link aktywacyjny, który należy potwierdzić. Następnie należy zalogować się w sklepie używając podanego przy rejestracji własnego loginu i hasła.

JAK DOKONAĆ ZAKUPÓW

Warunkiem realizacji zamówienia jest:

  1. Zalogowanie się do systemu www.pzmtravel.com.pl/pzmklub   lub złożenie zamówienia bez rejestracji
  2. Zapoznanie się z opisem produktu, w którym zawarte są ważne informacje dotyczące zamawianego towaru oraz jego użytkowania.
  3. Prawidłowe wypełnienie i potwierdzenie zamówienia. Klient przejmuje na siebie odpowiedzialność za poprawność podanych danych oraz za ewentualne skutki wprowadzenia błednych danych.
  4. Dokonanie płatności przelewem tradycyjnym zgodnie z instrukcjami, otrzymanymi drogą mailową lub poprzez portal Przelewy24
  5. Dostarczenie wymaganych dokumentów do uzyskania produktu/usługi
  6. Zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym lub na podstawie otrzymanego email druku potwierdzenia zapłaconej transakcji w pdf

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Zamówienia Klientów realizujemy  od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-22.00 .  Zamowienia złożone po godzinach pracy operatora, w święto lub inne dni wolne od pracy będa realizowane w pierwszym dniu roboczym od godz. 8.00 z bieżącą datą i godziną wprowadzenia do systemów autostardowych.

Sprzedawca może wprowadzić inne godziny obsługi klienta o czym powiadomi  w komunikacie na stronie https://pzmtravel.com.pl/produkty .

Zamówienia, które nie zostaną opłacone  w ciągu 14 dni zostaną automatycznie anulowane,.

Klient może sprawdzić kolejne etapy realizacji złożonego zamówienia logując się na swoje konto w panelu użytkownika wybierając zakładkę "moje zamówienie".
Klient ma obowiązek dodawania lub usuwania dokumentacji związanej ze złożonym zamowieniem w panelu uzytkownika wybierajac zakladkę " moje pliki"
Klient ma prawo wglądu w swoje dane oraz prawo do ich modyfikacji ( zmiana hasła, adresu, itp.).
W przypadku, gdy termin realizacji zamówienia wykracza poza określony na stronie, PZM-Travel zastrzega sobie prawo do indywidualnego uzgodnienia z Klientem warunków realizacji zamówienia.
Istnieje także możliwość anulacji zamówienia i zwrotu wpłaconej należności pod warunkiem, że nie zostało ono jeszcze przez pracownika skutecznie zrealizowane . Za skuteczną realizację sklep uznaje wystawienie winiety , pobranie potwierdzenia z systemu oraz  wysłane potwierdzenia na wskazany w zamowieniu email,adres zamawiającego).

Rachunek bankowy Sprzedawcy:
PZM-Travel Sp. z o. o., ul. Madalińskiego 20 lok. 3A, Santander Bank Polska S.A. 63 Oddział w Warszawie nr 62 1500 1012 1210 1001 8352 0000. Sprzedawca przyjmuje płatności przelewem na wskazany rachunek lub płatność elektroniczną za pośrednictwem portalu Przelewy24.

 

KONTAKT : telefony dyżurne pracy zdalnej sklepu wysyłkowego : 784407592 lub 882048980, EMAL: obsluga.sklep@pzm.pl

KOSZTY I CZAS DOSTAWY

Zamówienia przygotowywane są na bieżąco , nizwłocznie po zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym lub na podstawie otrzymanego potwierdzenia w godzinach pracy, ( nie ma obsługi w nocy )

Czas dostawy zamówienia zależy od wybranej formy wysyłki:

  • Poczta Polska (polecony i priorytet) – 15,00 zł - szacowany czas to 2-5 dni robocze (zazwyczaj do 3 dni). W sezonie letnim z uwagi na urlopy Poczty Polskiej zdarzaja się opóźnienia, za które PZM Travel nie ponosi odpowiedzialności.  
  • Przesyłka kurierska – 25,00 zł - dostawa do 48h ( zazwyczaj w następny dzień roboczy).

PZM Travel nie bierze odpowiedzialności za czas dostawy przesyłek, gdyż są one realizowane przez niezależne od nas podmioty (poczta polska, firma kurierska), a szacowany czas dostawy oparty jest na informacjach przekazywanych przez te podmioty.

Rekomendujemy wysyłkę winiet za pośrednictwem firmy kurierskiej. Wysyłki realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej dokonywane są na wyłączną odpowiedzialność osoby zamawiającej winiety.

§ 13

PZM Sklep nie odpowiada za niedostarczenie przesyłki, w przypadku błędnego podania adresu wysyłki przez Klienta (brak nazwy firmy, niepełnego adresu itp.)

JAK DATUJEMY WAŻNOŚĆ WINIETKI

Winietki przy sprzedaży są datowane zgodnie ze złożonym zamówieniem w PZM Sklep. Podczas składania zamówienia należy wybrać datę, od jakiej mają być ważne winietki (dzień wjazdu do każdego kraju) i tak zaznaczamy przy sprzedaży.
Przy winietach elektronicznych: austriackich, czeskich, słowackich,  węgierskich, rumuńskich i bułgarskich oprócz daty początkowej wjazdu do kraju należy podać obowiązkowo kraj zarejestrowania pojazdu oraz numer rejestracyjny, a przy winiecie rumuńskiej także numer VIN, dane te wpisywane są do systemu administratora autostrad, w trakcie sprzedaży. Winiety elektroniczne są przypisane do konkretnego pojazdu, którego nr rejestracyjny podaje Klient w trakcie składania zamówienia.
Klient odpowiada za wybranie własciwego rodzaju winiety dla swojego pojazdu, którym podróżuje.
Po wystawieniu winiety i skutecznym zrealizowaniu zamówienia sprzedawca w Polsce nie ma możliwości wprowadzenia jakichkolwiek zmian.

Winietki wystawiane są przez naszego pracownika w godzinach pracy sklepu internetowego oraz po zaksięgowaniu się wpłaty na naszym koncie/uiszczenia opłaty za posrednictwem Pzrelewy24. Winietka datowana jest zgodnie ze złożonym zamówieniem, ale nie ma możliwości wystawienia jej z datą wsteczną. Proszę zwrócić uwagę na to składając zamówienia po godzinach pracy sklepu internetowego -  w nocy czy w dni wolne od pracy (święta).  Złożone zamówienie i opłacone poza godzinami pracy sklepu będzie zrealizowane nastepnego dnia pracy po godz. 8.00.

Niniejszy regulamin wchodzi w życie z chwilą publikacji na stronie 03.01 2023.

ADMINISTRATOR PZM SKLEP  obsluga.sklep@pzm.pl

 

PZM Sklep funkcjonuje zgodnie z Dyrektywą Konsumencka UE a dnia 13.06.2014

wróć do pzmsklep